Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine E-skuterji.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Podatki o podjetju

VAREZ, d.o.o. (v nadaljevanju „prodajalec“)
Bratov Pihlar ulica 8
9240 Ljutomer
Matična številka: 6845100000
Telefon: 041 230 043
E-pošta: info@varez.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu s klikom TUKAJ

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete TUKAJ (Politika varovanja osebnih podatkov).

Opredelitev pojmov

Prodajalec je VAREZ d.o.o., Bratov Pihlar ulica 8, 9240 Ljutomer, ki upravlja s spletno trgovino www.e-skuterji.si.

Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem našega spletnega nakupa , torej kupec v spletni trgovini www.e-skuterji.si.

Spletna trgovina je skupek informacijskega sistema in izdelkov ponudnika, namenjen predstavitvi in prodaji le-teh uporabnikom.

Vrste uporabnikov

Z registracijo na www.e-skuterji.si postanete član v spletni trgovini. Pravico do nakupa v spletni trgovini e-skuterji.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo nakup brez ustvarjanja uporabniškega računa.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini e-skuterji.si občasno ažurirajo in spreminjajo. Cena v spletni trgovini e-skuterji.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini e-skuterji.si sklenjena v trenutku, ko Varez, d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga en (1) delovni dan za naročila, ki so oddana do 13.00 ure. V ostalih primerih pa od 2 do 10 delovnih dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s statusom dobave. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 21 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Podatek zaloga pomeni, da je želeni artikel na zalogi v skladišču na sedežu podjetja v Ljutomeru. V primeru zakasnelih dobav, se Vam opravičujemo. V kolikor je informacija o možni dobavi napačna, nikakor ne gre za zavajanje kupcev, pač pa za željo, da Vam želeno blago zagotovimo v najkrajšem možnem času (podatek o dobavi se nanaša na trenutne informacije, ki jih imamo o artiklih).

Stroški dostave 

Strošek dostave blaga z odkupnino se obračuna glede na končno težo vseh naročenih izdelkov, znesek in izbrano možnost dostave v postopku naročila. Vsi stroški so jasno navedeni pred potrditvijo naročila s strani kupca in na računu. Za naročila preko spletne trgovine e-skuterji.si v skupni vrednosti nad 200 €, je dostava na vaš naslov v Sloveniji brezplačna.

  1. GLS SLovenija

    Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenije. Rok dostave je 1 do 7 delovnih dni od dneva pošiljanja.
    Strošek dostave je odvisen od teže paketa.

    TežaCena za paket
    do 2 kg4,88 €
    do 5 kg6,10 €
    do 10 kg7,32 €
    do 15 kg8,54 €
    do 20 kg9,76 €
    do 25 kg10,98 €
    do 30 kg12,81 €
    do 40 kg14,64 €
    do 50 kg17,08 €

    Ob posebnih akcijah je lahko poštnina brezplačna ne glede na višino nakupa.

  2. Osebni prevzem

    Osebnem prevzem je možen v naših poslovalnicah v VAREZ d.o.o. Ljutomer in VAREZ ZAGREB d.o.o. Sesvete.

  3. Po povzetju

    V primeru plačila po povzetju, se doplača 0,976 € odkupnine na paket.


    V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vas kurir pokliče in se poskuša z vami dogovoriti za drug termin dostave.

  4. Načini plačila

    Spletna trgovina e-skuterji.si ponuja štiri načine plačila vašega naročila. Izbrane izdelke lahko plačate gotovinsko, po povzetju, po predračunu ali preko PayPal. Način plačila izberete v procesu nakupa.

    1. Gotovinsko plačilo (samo za dostavo po Sloveniji)

      Gotovinsko plačilo izvršite pri osebnem prevzemu v poslovalnici v Ljutomeru ali v Zagrebu. V primeru, da artikel želite osebno prevzeti na sedežu našega podjetja, lahko gotovinsko plačilo opravite ob izdaji blaga.

    2. Plačilo po povzetju

      Naročen izdelek vam bo dostavilo podjetje GLS Slovenija na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Kupnino s poštnino plačate kurirju ob dostavi pošiljke z gotovino ali kreditno/debetno kartico.

    3. Predračun ali preko spletne banke

      Plačilo izvršite po predračunu, ki ga podjetje izda ob naročilu kupca. Blago se odpremi šele po prilivu sredstev na transakcijski račun podjetja in se ne izdaja ob poslanem potrdilu kupca o izvedenem plačilu! Kupec pri plačilu po predračunu nima dodatnih poštnih stroškov provizije.

    4. Paypal

      Ob oddaji naročila vas bo spletna trgovina preusmerila na spletno stran družbe PayPal. Na spletni strani PayPal se vpišete s svojim e-naslovom in geslom ter pregledate znesek naročila. Če znesek ustreza znesku naročila, izberete plačilo z ustrezno debetno ali kreditno kartico in kliknete na gumb Pay Now (Plačaj zdaj). Po obdelavi plačila bo PayPal izpisal povzetek plačila. S klikom na gumb Return to Merchant (Vrnitev nazaj v trgovino) se boste vrnili nazaj na spletno stran Zaključek nakupa, kjer se bo izpisal tudi povzetek opravljenega nakupa. Izdelek boste prevezeli osebno v eni od naših poslovalnic, ki ste jo navedli ob oddaji naročila ali vam bo paket dostavilo podjetje Pošta Slovenije na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila.

    Izdaja računa

    Prodajalec ob/po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

    Postopek nakupa

    1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.e-skuterji.si izberite izdelek in kliknite na povezavo „Dodaj v košarico“. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo „Prikaži košarico“. Sistem vas pripelje v nakupovalno košarico, s klikom na „Nadaljuj na blagajno“ pa zaključite nakup.
    2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.e-skuterji se v menijski vrstici v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikaže košarica z izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na križec „odstrani“ ob izbranem izdelku. Če želi uporabnik spremeniti količino izdelka v košarici, mora ob številki, ki predstavlja količino izdelka klikniti „puščico gor“ za povečanje količine ali „puščico dol“ za zmanjšanje količine izdelka. Spremembe količine izdelkov v košarici bodo osvežene s klikom na gumb „Posodobi košarico“
    3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
      1. Naslov za dostavo: vpisati je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
      2. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
      3. Strošek dostave: uporabnik izbere način dostave in pri tem vpiše tudi ime kraj ter poštno številko.
      4. Način plačila: uporabnik izbere način plačila: PayPal, Plačilo po povzetju, Neposredna bančna transakcija (Nakazilo po predračunu) ali Z gotovino.
      5. Pregled naročila: prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
    4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb „Kupite sedaj“. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  „Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.“

    Postopek obveščanja o nakupu

    • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
    • Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
    • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

    Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@varez.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

    Če je kupec prejeto blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku štirinajstih (14) dni po prejemu vrnjenega blaga. V primeru odprte ali poškodovane embalaže s strani kupca si podjetje pridržuje pravico, da zadrži do 10% kupnine. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga. V primeru pošiljanja po pošti ali dostavni službi mora kupec izbrati storitev "s pazljivejšim ravnanjem" oz. ustrezno podobno storitev, ki dostavljavca zavezuje k pazljivejšemu ravnanju z izdelkom. Priporočljivo je tudi, da kupec pred vračilom naredi fotografsko dokumentacijo izdelka v izogib zapletom v primeru morebitnih poškodb pri dostavi. Vračilo ni možno za avdio in video posnetke ter računalniške programe, kjer je kupec odprl embalažo oz. varnostni pečat.

    Kupnino vam bomo v roku 14 dni vrnili na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

    V kolikor vračilo blaga zaradi njegove narave ni možno izvesti po pošti, se blago na stroške kupca po predhodnem dogovoru dostavi na naš naslov VAREZ d.o.o., Bratov Pihlar ulica 8, 9240 Ljutomer.

    Naročila in računi kupcev so shranjeni na sedežu podjetja ter kupcem dosegljivi preko pisnega zahtevka. Zahtevek za dvojnik lahko kupec v pisni obliki pošlje na naslov podjetja ali na elektronski naslov info@varez.si.

    Vračilo blaga v primeru napačnih ali poškodovanih izdelkov

    Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@varez.si ali preko telefona na 041 230 043 od ponedeljka do petka med 9.00 in 16.00 uro. Po prijavi reklamacije podjetje Varez organizira prevzem paketa.
    Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški vračili blaga so brezplačni. Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

    Na elektronski naslov info@varez.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

    Reklamacije

    Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je podjetje izrecno obljubilo ali oglaševalo, če je podjetje poslalo napačne izdelke, v napačni količini ali barvi, ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila oziroma ponudbe. Reklamacija blaga je možna v časovnih rokih in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

    Garancija

    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

    Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom.

    Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

    Stvarne napake

    V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

    • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
    • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
    • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
    • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali podjetja VAREZ d.o.o.

    Uveljavljanje stvarnih napak

    Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@varez.si ali osebno na sedežu podjetja VAREZ d.o.o., kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.

    Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

    • odpravili napako na izdelku,
    • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
    • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom,
    • povrnili celotni plačani znesek.

    V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo najkasneje v roku 8 dni pisno odgovorili.

    Varnost

    Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

    Pravno obvestilo 

    Spletna trgovina e-skuterji.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Varez, d.o.o.

    Omejitev odgovornosti

    Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

    Izključitev odgovornosti

    Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine e-skuterji.si. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

    Pritožbe in spori

    Prodajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
    Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@varez.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
    Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
    V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Prodajalec, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    V Ljutomeru, 1.aprila 2020

Spletna trgovina